Monday 21 July 2014

Kisah Kita

Aku penat hendak berduka
Letih
Bila mana duka itu akhirnya aku juga yang merana
Sengsara kau tau
Sakit bila mana duka tiada yang peduli

Fikir tentang kau
Tentang kita
Apa lagi janji kau
Janji kita
Susah jadi orang yang kerap berfikir
Fikir yang bukan-bukan
Kadang berangan menyulam mimpi
Mimpi yang hanya dalam tidur aku

Sepotong ayat
He knows what is in every heart

Mengapa aku perlu bingung
Fikir apa dalam hati kau
Nan kalau kau ucap
Belum tentu itu yang benar
Hanya Dia yang lebih tahu apa yang kau sembunyi
Dalam hati

The elimination phase
Bukan maksud aku buang kau
Tidak juga lenyap sudah apa yang aku rasa
Sayang itu ada.
Cinta itu masih berdetik
Cuma aku sudah penat hendak berfikir
Fikir yang akhirnya aku berduka sendiri




No comments:

Post a Comment